Frågor & svar

Nedan FAQ listar vanliga frågor från våra kunder som de snab.
Om du har andra frågor, vänligen skicka dem till info@laara.se.

Behöver du hjälp?

Om du har ett problem eller en fråga som behöver omedelbart svar kan du klicka på knappen nedan för att direkt chatta med någon från vår kundtjänst.

Om vi inte är tillgängliga just nu, skicka ett e-postmeddelande till oss så återkommer vi inom 20-36 timmar!

Om din order

Svar: Normal leveranstid är 3-5 arbetsdagar, men kan variera beroende på var du bor.

Svar: Efter att din order har skickats kommer du att få ett mejl med en spårningslänk.

Svar: Vi accepterar de flesta kredit- och betalkort, samt direktbetalning via [Bank X] och [Bank Y].
Svar: Om du önskar göra ändringar i din order, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt.
Svar: Vi erbjuder en 30 dagars returrätt. Besök vår retur- och bytesida för mer information om processen.
Svar: Om en produkt du beställt blir slut i lager kommer vi att kontakta dig med alternativa val eller möjlighet till återbetalning.
Svar: Fraktkostnaden beror på orderstorleken och leveransadressen. Besök vår fraktinformationssida för exakta priser.
Svar: Absolut! Vi erbjuder internationell frakt till de flesta länder. Se vår internationella fraktinfo för mer detaljer.

Tekniska frågor

Svar: Om du har problem med att logga in, klicka på "Glömt lösenord" för att återställa det. Om problemet kvarstår, kontakta vår kundtjänst.
Svar: Försäkra dig om att din internetanslutning är stabil. Rensa webbläsarens cacheminne eller prova en annan webbläsare.
Svar: Ja, vår webbplats är mobilanpassad och bör fungera smidigt på de flesta enheter.
Svar: Kontrollera att dina betalningsuppgifter är korrekt inmatade. Om problemet kvarstår kan det vara tekniska problem från vår sida eller din banks sida. Kontakta oss eller din bank för vidare assistans.
Svar: Vi använder de senaste säkerhetsteknikerna för att garantera en säker shoppingupplevelse. Alla transaktioner är krypterade och vi delar aldrig dina personuppgifter.
Svar: Försök uppdatera sidan eller byt webbläsare. Om problemet kvarstår, kontakta oss så vi kan undersöka saken.
Svar: Ja, varor i din varukorg kommer att sparas till ditt nästa besök. Men observera att varorna inte är reserverade och kan säljas ut.
Hittar du inte svar på den frågan du söker? Kundtjänst